12 February 2010

challenging

ma gandesc daca cei ce scriu bloguri isi recitesc capodoperele dupa o anumita perioada de timp. eu unu o fac mereu din lipsa de ocupatie si denot ca ma pot acuza pe mine insumi de faptul ca sunt comic incurabil. la fel ca fiecare creator care isi priveste la final capodopera ajunge sa se simta usurat de tot ceea ce il inconjoara. liber,dar si trist si nemultumit fiindca asta e tot ceea ce poate el acum sa ofere,desi el vrea mai mult. de unde mai mult cand mental sunt limitat? ati ajuns sa cunoasteti in mine o alta lume,o alta dimensiune vazuta prin ochii mei. si cand zic ''voi'' ma refer la cei care ati aflat de putina vreme ca imi scriu ideile pe blog. unele mai bune,altele mai rele dar de cele mai multe ori sunt simple si venite din mintea unui om simplu ne-uzat de viata. asa ca am sa deschid o noua bresa ptr voi cei care imi veti scrie de acum inainte. va voi posta comment-urile care vor avea legatura cu oricare din postarile mele anterioare. indiferent ce veti vrea a scrie sau indiferent ce veti vrea a filozofa eu am sa va pun pe pagina. o sa comentam pe viitor ceea ce imi scrieti timp de o luna,toate postarile mele vor fi cu comment-urile voastre. suna tampit si aiurea,poate chiar exasperant sau exagerat insa voi cei ce sunteti fara generatie,fara cultura si fara un exemplu indrumator,scoateti doua-trei cuvinte din cap,cel mult o fraza si da-ti drumul pe apa vedeti ce iese.

No comments:

Post a Comment