19 February 2011

cantarea romaniei

ma ''omenilor'' a-ti auzit noul hit al lui costi cu shaggy champagne??sau cum mama lu'prostu so numi??ce-i veni ma si la costi?chiar de sampanie sa luat??iar versurile e o sampanie de fete,vreau sa ling sampania,e cea mai stralucita sampanie,toata lumea iubeste sampania,vreau sa te ling, sa te pacalesc,shaggy tata ce-ti veni???te-a dat costi pe spate cu ideea lui ??ai vazut profit in asta??te-ai dus si tu naibii MAN.e tare ce mai ,oare cum a fost prima abordare care i-a facut-o costi lu' shaggy??sa dus la casa de discuri a lu shaggy si ia zis man shaggy boombastic esti cel mai contrastic dintre toti albii frate tigane ,eu am cantat manele dude you know manele it's called si am facut big buck's dar nu a mai mers ca sa imbolnavit coautorul adrian wonderfull man si a cazut tot dar am acum o noua idee shaggy uite e vb de sampanie tata eee??ia zi nu e tare???hai ca nu te-ai asteptat??nici sean paul nu s-ar gandi la asa ceva??scoatem pe toti din topuri dude si luam noi 123456789 ce zici te bagi ??eu iti fac dantura for free man daca zici si tu doua cuvinte acolo in song.si shaggy ia zis ok whitee i'll do it if beg me like a romanian gipsy.poi cum man shaggy cum sa nu orice hai ca te dau si cu asta pe spate sa iti arat ca sunt good actor o fac in felul meu original droop you pant's aaaa hahahaha ma opresc aici ca o dau murdar acum si nu stric frumusete de postare,anyway song-ul cu sampania cu siguranta va ramane la sufletul romanilor si peste 20 de ani cu totii ne vom aduce aminte cu placere despre hit-ul din timpul crizei a lui costi cu shaggy,:champagne......vom face copii pe aceasta melodie,ne vom sarbatori zilele de nastere cu aceasta melodie,hahah am sentimentul ca la roman ii place sa faca melodii despre orice ajunge sa atinga sa vada sau sa se intalneasca.de ex: champagne, cea mai noua manea cantata de shaggy de la usa,si costi ionita.imi pare rau costi dar romanii intotdeauna te vor tine minte ca fratele lui adrian wonderfull

No comments:

Post a Comment