11 July 2009

crescut'n cacat

am zis ca nu am sa fiu vreodata vulgar sau folositor de injurii la adresa oamenilor, insa nu pot sta indiferent la unele lucruri. de ce sa nu imi bag pl si sa mi-o scot cand vreau eu in cineva la care ii ustura curu cand isi pierde bunul simt si respectul fata de oameni? ei bn aleg aceasta varianta. prefer sa fiu ironic si nesimtit, decat calm si linistit. iubesc oamenii inteligenti si ii ignor pe restul. nu imi petrec timpul prin preajma lor si prefer sa cedez trecerea, sa stau in spate si sa rad ca nu semnalizeaza inainte de consumarea unui accident. traiesc intr-o lume plina de animale scapate de controlul antidoping sau antirabic. de ce sa nu imi bat joc de oamenii cu minte ingusta, de oamenii cu creier de gaina, care au descoperit ca viata e frumoasa chinuind lumea din jur? multi se dau drept revendicatorii religiei si a drepturilor oului insa uita un lucru: sunt suportati de pamant care cu greu se mai abtine sa nu ne dea ceea ce meritam. ii batjocoresc pe oamenii care au ajuns parinti peste noapte printr-o greseala hormonala si ii ridic in slavi pe cei ce folosesc inseminarea artificiala si reproducerea in vitro cu dorinta de procreere. facem copii pe banda si ne bagam pula in ei cand nu ne asculta si cand isi fac de cap. se pare ca ne crestem copiii dupa propriile reguli si nu dupa regulile umane de buna crestere si comportament. facem copii sa avem si noi cine sa ne sape santuri si gropi cand imbatranim, facem copii ptr ca e nevoie de o noua fantana in curtea de la tara. e intr-adevar investitie pe termen lung si necostisitoare. ii tinem cu o farfurie de ciorba pe zi si urmatoarele mese daca le vor, le platesc de la 16 ani. respect parintii care isi impun punctul de vedere lasand o bresa intre cele doua cuvinte: balanta si alegere. vomit in jur cand vad ce fel de oameni au ajuns sa respire aerul si asa poluat suficient. feriti vom fi de prostie doar in zilele in care ne serbam ziua de nastere. folositi-va de copiii vostri si investiti in ei timp si bani, numai asa va veni ziua in care veti vedea cat de gresit ati fost voi insiva crescuti.

No comments:

Post a Comment