22 July 2009

ai venit?te asteptam

a fost......... hahaha penibil. vine si vine, o astept cu nerabdare, ea se lasa asteptata ptr ca ii place sa ma tina in suspans,dar pana cand vine trec multe luni. sunt norocos si astept cu nepasare o noua zi. sunt satul de atata amanat, vreau si eu ce au altii. vreau si eu sa traiesc un moment sublim macar o singura data. mi se ridica parul pe maini doar cand ma gandesc ca ma apropiu incetul cu incetul de ea. oare toti simtiti la fel? am auzit dintr-o parte sau din alta ca atunci cand ea vine, unii sunt fericiti si impliniti, bucurosi si inconjurati de prieteni.hahaha in pula mea sunt diferit din nou. nimic nu sta in calea nervilor mei si a urii care o port fata de ea. multi rad, zambesc, beau, se cinstesc, danseaza, ridica paharul profitand de ea minut cu minut, secunda cu secunda. in pula mea toti sunt consternati de ce eu sunt mai diferit si nu simt nimic fata de ea? de ce tin cu dinti de momentul in care ma ridic de pe scaun cand ea a venit si ma inchid singur in caleasca si cer sa mi se dea destinatia iad. cum as putea sa rad? cand mi se da ura, stres, griji, urlete, certuri, tristete, durere? de ce atunci cand vine ea in loc sa ma bucur, imi vine sa strig printre scrasnetul dintilor "sa imi bag pula in ea......nottt again......" am ajuns la o limita. rabdarea mea a ajuns la un punct critic in care conteaza fiecare fir de par pierdut din cauza ei. si uite ca a venit intr-un final exact asa cum prevazusem, exact asa cum o asteptam sa fie. plin de ura si incruntare o privesc si ii spun cu nepasare: "ai venit?te asteptam...aaaaa multumesc nu trebuia esti chiar draguta". imi doresc tot ce imi doresc toti cand vine ea...iar dupa cum v-ati dat seama e vb intr-adevar de ea, '' de ziua mea''

No comments:

Post a Comment