23 July 2009

sunt rezonabil

imi sta cel mai bn in caracter sa ma folosesc de realitatea crunta cu care sunt si asa obisnuit de ceva timp. ma lipsesc de libertate, inchideti-ma la nebuni. refuzati-mi vizitele si mesele zilnice si asa nemeritate. hahaha ochi ptr ochi, dinte ptr dinte. singura slabiciune care o am e ''ea''. eliberati-ma de glorie, nu mai vreau faima, vreau sa umblu teleleu prin colturile neexplorate ale lumii. va intrebati de ce toate astea??? sunt dizolvat in singuratate, traiesc cu frustare fiecare zi. oferiti-mi un pistol sa vedeti ce fac cu el haha s-ar putea sa va surprind si sa impusc pe cine nu trebuie. oferiti-mi o perina sa ma autosufoc obligat de circumstante. va propun sa imi luati amprentele si sa ma pozati din profil, doar asa am garantia ca ies fotogenic ptr site-urile cu cerinte selecte. puneti-mi poza pe tomberoane, stalpi de telegraf sau pomi netaiati la timp, oferiti-mi statut postmortem, ridicati-mi moralul cand sunt deja in cer, permiteti-mi sa bat la usa iadului si sa fug precum un copil de halloween, loviti-ma ptr ca am standarde mult prea ridicate ptr voi. care ar fi sfatul medicului in acest caz??? va zic eu: injectia letala... scapati-ma de mizerie. stariile mele psihice se modifica genetic de la o secunda la alta. nu ma cunoasteti deloc, ma pot preschimba in iad sau rai depinde de natura problemei. pot sa va creez stari pe care nu le-ati mai avut pana acum. cu totii suntem meniti sa facem ceva in viata, sa dam culoare anumitor lucruri sau sa creeam gelozie sau invidie in jurul nostru. legati-va la ochi cu totii si lucrati la mersul cu bicicleta pe autostrada, daca cumva nu va simtiti destul de echilibrati mintal. eu stiu ca sunt total dezechilibrat deaia imi fac o punga de popcorn si ma gandesc sa ies pe geam sa privesc cum va ciocniti unii de altii. tradarea e sfanta, moralitatea e scumpa!!! feriti-va de ziua in care veti ajunge calaii de executie ai celor care va iubesc. ptr ca toti ne lepadam de ceva la un moment dat. din prea multe am iesit si am sa mai ies, la fel cum m-am bagat sau ma voi baga si de acum inainte. sunt multumit de regretele care le am, ptr ca nu sunt mari ci doar multe, ma invinovatesc de o singuratate care defapt e o stare creata de oamenii din jur. nu sunt facut ca voi sa traiesc cu emancipatii sau cu capul in jos fara sa privesc fantomele din jurul meu imbracate si deghizate in ''biciclisti''. in pula mea imi tin capul sus si mai iau dintr-o surssssssssssssa ssssss...sau alta... puterea de va raspunde inapoi si de a va umili pe toti cei care va ascundeti in spatele miciunii sau tradarii.

No comments:

Post a Comment