02 July 2009

sa mori tu ca esti sarac

am eu asa o droaie de idei de maimuta subnutrita si neajunsa la maturitate si am uitat sa ma prezint. ma numesc BD am 26 de ani si mi-s ascultator de muzica populara dar asta nu ca ar avea vreo importanta oarecare, ci doar asa v-o spun ca sa va faceti o idee despre starea mea de spirit pe care o am in momemtul de fata. in orice moment imi astept sublim decesul care va avea sa vina intr-un ritm lent ca de slow motion as putea spune. eu nu m-am gandit niciodata la faptul ca voi ajunge sa scriu despre inmormantarea mea, iar aceasta idee mi-a dat-o gagica mea intr-o zi cand aveam ca si subiect de discutie inmormantarea noastra, cat si organizarea si sarbatorirea lor. nu m-am gandit niciodata pana acum la cum as vrea sa fiu inmormantat. sau la cati oameni sa fie prezenti. sau ce fel de muzica sa ascult in timp ce voi urca pe scara rulanta a supermarketului Heaven unde patron e Dumnezeu (si mai mult ca sigur DNA-ul nu o sa il ancheteze ptr cum a dobandit cel mai mare spatiu comercial unde toti ii suntem muncitori calificati). imi imaginez o inmormantare unde m-as bucura sa vad de sus ca invitatii fac ceea ce mie mi-a placut sa fac cat am fost printre ei. in pl mea acum ma gandesc si la partea financiara si zic asa: traiesc intr-o lume unde te nasti ieftin si mori scump. prima parere pe care as avea-o cand voi muri va fi mai mult o grija, fiindca nu imi permit sa mor. inainte sa mor cred ca as vrea sa primesc in scris ca mi s-ar face reducere la sicriu, iar groparii o sa se comporte ca niste adevarati profesionisti si nu vor bea inainte de inceperea programului de lucru. cam asta ar fi ultima mea dorinta. haha doar cei bogati au dreptul sa moara in ziua de azi si tot ei si-ar si permite sa o faca intr-un fel luxos. o traducere libera in stil 2009 a celor zece porunci date de d-zeu ar fi asa:
1 sa nu fi ateu, ortodox ,musulman sau mai stiu eu altceva, ci evreu (upssss sunt putini de la al doilea razboi incoace nu-i asa?)
2 sa nu te rogi la o masina porche sau ferarri sa iti aduca femei, bani, succes si tot ce vrei tu ca sa fi fericit haha,desi functioneaza, nu-i asa?
3 sa nu il injuri pe d-zeu ptr ca s-ar putea mai mult ca sigur sa o patesti si sa fi fulgerat in timp ce iti sorbi cafeaua linistit
4 sa lucrezi 6 zile pe saptamana si a saptea sa faci doar part time ca patronu nu a auzit de d-zeu si mania lui
5 sa iti ajuti parintii la platit facturi ptr ca asta ne va invata la randul nostru sa dam mai departe aceasta invatatura cu nivel moral
6 sa nu ucizi ptr ca s-ar putea sa scapi fara condamnare intr-o lume buna si nebuna
7 sa nu mergi la curvele altora, ci numai la a ta
8 sa nu furi o masina ptr ca il bagam la zdup pe proprietar, ai auzit nene?
9 minte-te pe tine singur, ca ma minti pe mine
10 ai gija de ceea ce iti doresti acum in noul deceniu, ptr ca ti s-ar putea si indeplini
si acum va zic asa : ''e distractie ce mistoooooooo'' pe pamant ori ba ???

No comments:

Post a Comment