16 July 2009

fuck you romania !!!!!

fuck you romania.....22 de milioane de oameni suferim in liniste sa nu facem galagie va rog! in parlament se fura si nu vor sa fie deranjati. sa se respecte programul de liniste isi doresc ei. democratia ne ridica mainile sus si la playback-ul oferit de niste deejay undercover plictisiti de monotonia plimbarii in dacia logan, logo-ul romaniei. pai se poate??? va rog nu fiti tampiti sa va aliniati ca la poligonul de tragere si sa bateti acum in retragere cand suntem atat de aproape de a deveni civilizati. sistemul acesta plictisitor si plin de murdaria de pe hartia igienica ne ofera libertate pana zic ei stop. pai se poate??? va rog nu fiti tampiti sa credeti ca noi toti o sa va dam ascultare si o sa va ridicam si in slavi. de-ati fuma toti o tigara cu marijuana ca sa ajungeti sa va si credeti cand spuneti ca sistemul e ptr o romanie mai buna si mai curata. ei isi doresc sa se puna amprenta digitala pe pasapoartele tiganiilor care ies din tara, dar nu se gandesc sa ii si inchida pe cei ce-o ard in strainatate pe carduri si prostitutie. pai cum dom'le se poate plang copiii si nevestele, nu le putem face una ca asta capilor mafiei din romania. e mai usor sa inchizi un milionar decat un ucigas sau un spargator de banci. ''romania tara plictisitoare de ce ne-o dai la muie...chiar acum cand ne doare''. prietena mea imi ridica semne de intrebare cu privire la ura altora fata de sistem si vin eu ca boul si zic ca "nuuuuuu iubita mea, nu e bine, tre sa fim mai buni si mai linistiti sa batem din palme in fata la cotroceni de ziua lui base' si a lui geoana". ne simtim plictisiti si ne ridicam semne de intrebare incotro o sa ajungem??? europa ne face cu mana din boeing 737 ca se duce in fata si e buuuuuun dusa. mor filozofii tarii fara reputatie si fara sa se faca cunoscuti, dar facem rayting la emisiuni de genul "duminica in familie" si "dansez ptr tine". tvr-ul e tinut ca si proprietate autohtona, dar li se dau biciclete cadrelor de filmare ptr ca nu au bani de investit de vreo 15 ani. traim in saracie, platim ratele la banci si facturile la telefoanele mobile si ne e teama sa dam o lupta cu sistemul roman. cei mari incalca legile, cei mici le iau in brate. ilegal se fac bani prin spalari de conturi offsure si vanzari fara licitatii, dar si de te pune cineva sa bati la usa parlamentului cand e program de liniste ti-au luat-o in mana.''NU DERANJA IN PARLAMENT SE FURA". avem parlamentari cu imaginatie bogata si vise indraznete, dar cand ies din parlament cu totii isi suna amantele, merg la restaurante de 3 ori pe zi si beau pe banii publici si platesc din banii statului si al contribuabililor dansatoare erotice ptr o placere de 3 min si o l... de 30 de secunde. va multumim ca ne reprezentati domnilor parlamentari. pe timp de criza economica foamea e mai mare si mi-am dat seama de asta dupa ce s-au suplimentat mesele gratuite ale senatului si ale camerei deputatilor, sa traiti bine...oligofreni fara pic de orgoliu national si patriotism. de vi s-ar pune si voua amprenta pe pasapoarte ca nu va deosebiti cu nimic de criminalii si hotii tarii. traiti pe voturile primite de noi prostii cei ce cateodata votam doar din prostie fara sa ne gandim in ce rahat ne bagati. acum speram si visam la un obama roman plin de idei nastrusnice, iti multumim banele ptr toate cate faci ptr noi romanii prin prisma echipei nationale si desi nu esti obligat ca doar esti considerat rom nationalizat. cu toti iubim curvele altora, la fel se intampla si cu tara noastra: e curva altora care te inseala si cand e in pat cu tine. de unde sa vizez eu ca martorii lui iehova au voie sa pacatuiasca si eu nu? de unde sa ma gandesc eu ca preotii slujitori ai credintei si ortodoxiei te spala de pacate punandu-te sub poala popii si ceranduti-se spovedanie tragand de ''pipa''? de unde era sa stiu eu ca m-am nascut in tara in care avocatii si judecatorii pe drept economic iti cer 20 000 de coco sa te scape de belea? de unde era sa stiu eu ca medicii lasa bisturie in noi doar sa ne intoarcem inapoi tot la ei? ne-o taie jos si li se da doar amenda penala si sedinte psihologice? de unde era sa stiu eu ca politistii au bonuri de masa si doar atunci cand nu le primesc la sf lunii ies la control in trafic? de unde era sa stiu eu ca politia face abuz in serviciu si te priveste de sus cu dezinteres si in ochii lor esti judecat si condamnat? unde e dreptatea, justitia, sanatatea si religia? DACA STIAM TOATE ASTEA MA SPANZURAM CU CORDONUL OMBILICAL si daca nici asta nu functiona optam ptr o adoptie in strainatate. in curand persoanele fara datorii la stat si cu bani vor fi banuiti de directia anticoruptie ca fura sistemul. voi da acum o denumire acestei tari numite romania, romania parapanta fara directie, cand ai de gand sa platesti tot chinul prin care am trecut? romania = tara green peace si plina de voluntari care se ofera sa preia gunoiul celorlalte tari si sa il puna pe masa oamenilor simpli. imi pun beenie-ul in cap, ma imbrac elegant, imi iau prietena si fac ce fac toti "FUUUUUUUUUUUUUUUG" .....................

No comments:

Post a Comment