23 July 2009

imbatat de amintiri

stau, privesc si patul e gol, ma intreb unde esti? imi apar in fata imagini care fuzioneaza cu amintiriile noastre. credibilitatea mea se micsoreaza pe zi ce trece dar speranta imi ramane intacta. mistuitoare sunt drumurile oferite de viata. sensibilitatea mea ma binecuvanteaza cu un nou te iubesc. credinta imi lipseste cu desavarsire, limba imi e ascutita, dar nu am pe cine sa injur sau sa lovesc. furia iese prin mine precum un fatus care strapunge placenta ce l-a tinut atata timp sub protectie. melodiile canta in surdina una dupa alta...nu le ascult, nu pot!!! daca m-ar durea in pula de tot ce se intampla nu as mai fi atat de serios si as rade mai mult. ma intreb de ce imi pasa atat de mult? imi potolesc setea cu un whiskey sec tras pe doua cuburi de gheata si ma mai avant inca odata in ganduri, fara parasuta planez in gol cu trairile din trecut care le-am avut cand erai langa mine. fir-ar sa fie! al naibii sa fiu eu daca mi-am dat seama de momentul in care te-am pierdut. sa fi fost ieri? sa fi fost alaltaieri? sa fi fost acum 3 luni habar nu am...paharul nu imi vorbeste in soapta, ci imi spune rastit "mai toarna!! mai toarna!!"...in sfarsit l-am facut sa taca, am revenit...sunt din nou cu ganduriile mele, sunt din nou cu tine si imi e bine. ma gandesc acum la pasiunea cu care traiam momentul in care te sarutam. te strangeam in brate si te tineam strans timp de 30-40 de sec fara sa iti rostesc un cuvant. iti mangaiam corpul fierbinte si iti sopteam la ureche un plapand te iubesc. iti ascultam tremuratul vocii cum imi raspundeai "si eu te iubesc'". pe chipul tau nu se avanta nici o lacrima, mai aveam cateva ore de stat impreuna. incercam sa ma uit adanc si intens in ochii tai ptr a te face sa crezi in mine. iti ascultam bataile inimii cand ma aplecam peste tine usor si iti sarutam buzele neumezite. iti trezeam la realitate fanteziile care te-au facut sa ma visezi seara de seara. striga cu neputinta paharul langa mine, de data asta nu il mai aud nici pe el. ma aflu in plin farmec, nici macar nu mai clipesc. imi selectez moment cu moment in minte...amintire cu amintire...totul in jurul meu e blank. sarut cu ochii deschisi, iubesc cu ochii inchisi. ma intreb de ce iti ia atat de mult pana sa ajungi la destinatia care iti e menita. pulsul imi revine la normal. respiratia imi e temperata, agresivitatea mi s-a stins, calmul mi-a revenit, imi intorc capul, privesc in gol si e la fel: tu nu esti inca langa mine, nu ai ajuns, te mai astept...........iti multumesc paharule......



va urma

No comments:

Post a Comment