08 July 2009

omu cu vaca (fantoma sau realitate)

am trait sa o vad si pe asta. cu durere in suflet imi trag putin suflarea si privesc pe geam timp de 2 sec asteptandu-mi iubita sa isi usuce parul si sa vina sa imi spuna cum ca ma iubeste. traiesc la maxim aceste momente in care pur si simplu asteptarea barbatilor da roade. imi place sa cataloghez lumea si sa imi bat joc de ea ptr ca si ea face in acelasi fel cu mine, iar ceea ce am vazut azi mi-a ridicat un semn de intrebare deasupra capului. acum imaginati-va un tip prin dublin care umbla cu un semn de intrebare deasupra capului, ha ce ziceti nu sunt eu misto? am fost intr-un county pe langa dublin, numit waterford si am vazut oamenii pe drum cu ciurda de vaci dupa ei. acum nu ca ar fi o mare problema nationala sau mondiala, insa de ce ne mintim cand spunem ca romania are ca si imagine faţa unei femei batrane si sarace in slapi de guma prezentandu-se la vot? cand de fapt pana si in marea si frumoasa europa se poarta aceasi moda, imi fut acum una peste ceafa si imi zic: aaaaa poi mai boule ai uitat esti roman si toti isi varsa stomacul cand iti vad mica tara la televizor. zonele crepusculare si pline de horror in care ma aflam eu ieri mi-au pus temerea de zburat cu avionul la mare incercare va spun sincer. nu credeam sa ajung sa cred cu stupoare ca traiesc in lumea unde fantomele isi spala rufele la rau in voie si nu deranjeaza pe nimeni. acum va zic sincer daca fantomele tuturor mariilor vedete sau mariilor artisti se perinda prin irlanda si prin locuriile fff cunoscute, atunci deabia astept sa mi se indeplineasca si o ultima dorinta pamanteasca si sa dau de fantoma megastarului MJ. e la moda cerinta mea si plina de seriozitate, va jur. ei bn daca irlanda isi prezinta in agenda turistica astfel de lucruri care detin malformatii ale caracterului religios al aceste tari, atunci si romania isi poate prezenta in agenda turistica toate tigancile si vrajitoarele de tip alb sau negru sau de tip mata sau gaina, ca si tamaduitoare sau salvatoare de fantome. ar fi una daca s-ar afla curand ca de fapt tigancile si vrajitoarele din romania te scapa de fantome si le trimit in irlanda precum cutia fermecata a pandorei. le inchid in aceasta minunata insula. nu as fi mirat de o astfel de descoperire ptr ca stiu ca si in asta ar fi ''mana romanului'' implicata. propun prin vot unanim o infratire cu insula fermecata numita irlanda, cat si o dezvoltare turistica la un nivel european mai avansat ptr amandoua tarile in cauza. noi va dam fantome, voi va mandriti cu ele. numai asa se poate spune ca participam cu mandrie la dezvoltarea economica si turistica a acestei minunate tari cu profil viking.

No comments:

Post a Comment