14 July 2009

margareta a trecut in nefiinta

iubire cu sila nu merge..."ma iubeste~nu ma iubeste" se pare ca margaretele crescute in sere sunt cele mai potrivite sa raspunda la aceasta intrebare care ne macina. de ce se folosesc femeile de bietele si boemele flori? credeti voi ca ele stiu mai multe decat stiti voi? credeti ca in cazul in care incercati sa deslusiti acest mister ele va vor spune la ureche "aaaaa sa sti ca nu te iubeste, niciodata nu te-a iubit, s-a folosit de tine, nu il alege pe el" sau vor spune sus, tare si raspicat "da el e cel pe care tu trebuie sa il alegi"? haha nici o sansa. dar bineinteles e doar un mit sau doar o poveste care persista de cateva sute de ani printre pamanteni. multi dintre barbati nu ii dau crezare, insa femeile...haha femeile au nevoie de certitudine. asteapta semne de la Dumnezeu si vise cu barbatul inimii ales. pula mea, eu zic ca e doar o alta superstitie care tine sa duca o intreaga generatie la prostie. haha daca tot e asa de tare margareta ia sa o intrebam noi si altceva: de ex sa ne raspunda ea franc si concis daca aceasta recesiune mondiala se va sfarsi ori ba? sau daca va intra vreodata si romania asta in care traim cu drepturi egale in europa ori ba. sa imi spui tu mie margareta, in pula mea, toate astea si atunci te voi scapa de temerea si frica pe care o ai la vazul fiecarei ''vaci'' trecatoare prin fata ta. asa cum tu ai oroare la ele asa te mostenesc si eu. cand imi vei raspunde la aceste intrebari am sa te dezleg si eu la randul meu de acest blestem pe care tu il porti. si deabia atunci nu va mai fi nevoie ca petalele tale frumoase, mireasma si tulpina ta cea galbena verzuie sa nu se mai ofileasca in palma unei proaste care are nevoie de raspunsurii la intrebarea ma iubeste?-nu ma iubeste?

No comments:

Post a Comment